am not OT (am i going crazy???)

😛 hehe saya noh? after 2 consecutive days of being OT (ON na nga), am not OT tonight. Got home early (10something PM, early na yun). Just logged in, no reason why. Blog daw. Senseless thoughts na naman ito. ayoko na kasi maging senti, and ayoko na rin maging maxadung masaya. ewan. just want to… WORK! (eeww)

depressing. weh? hehe… weh? –> eto na namn. kahit san eto na naman… LOL weh? bkit un ang lagi kong gamit ngaun. ambot uy. 🙂

onga pala, bday ni jayvee nung jun21. unfortunately for some reason, d ko na xa matawagan. si jan naman, d ko na rin alam number. ginulo ko na buhay nina keno at kuya rovel, no sense pa rin. not meant to be na greet ko xa? awww.

hmm unsa pa pede nako isulti diri? la na man ko lahi mashare. itulog na lang nako ni noh? mau pa. para sayo pud daw ko ugma sa ofis, kay for the past two days, 11AM nako gasulod. nyahaha..

daghan na ko nbuhat poems sa office pero senti man uy. 🙂 hehe yoko na share karon. tama sa tong mga senti moments ko for the past few days (or weeks). lingaw. haha…

naa ko pangutana… pede ba na sa friendster buhaton lang nko Its Complicated (TM) ang akong status? ala lang. feeling naa complications akong life. (unsang feeling??? daghan jud ug complications) nyehehehe… 😛

hay.. bisag asa na man ni niabot akong gipangyawyaw diri. tama na.

gudnyt (pero d pa ko matulog). buhi pa akong huna huna. bska asa gaadto… siguro naa kay….

wahaha secret…
😛

[updated: wala na friendster now. pero may it’s complicated pa rin sa facebook. haha no sense nga lang kasi it refers to relationships ata not life in general]. haha

Yes, You?

